Zarządzanie cenami

 

  

Infofarm dla sieci aptek, to rozwiązania, które powalają na skuteczną i wygodną realizację różnych strategii cenowych. W szczególności:


  • centralne ustalanie cen dla wiodących produktów,


  • niuansowanie centralnych cen dla jednorodnych podgrup aptek (apteki w galeriach handlowych, apteki „przy przychodni”, apteki atakowane przez lokalna konkurencję),


  • oddelegowanie części decyzji cenowych na poziom pojedynczej apteki, gdzie – zazwyczaj – ceny ustalane są podczas przyjmowania dostaw i w koncepcji „cena zakupu+sugerowana marża (przez centralę)”, lub cena decyzyjna (stała w określonym czasie),


  • wdrażanie inteligentnych centralnych (przez centralę), jak i lokalnych (przez aptekę) systemów rabatowania.

Hierarchiczność klas cen, przepływ informacji na poziomie centrala ←>apteki oraz zestaw komunikatów dostępnych w miejscu podejmowania decyzji cenowych gwarantuje efektywną koordynację rozproszonych personalnie i terytorialnie decyzji cenowych.

Analiza struktury asortymentowej marży oraz symulacja zmiany jej poziomu w wyniku cenowych decyzji ułatwia zracjonalizowanie procesu decyzyjnego w sieci aptek.

 

Zaufali Nam między innymi:

Media społecznościowe

 
 
Copyright © Infofarm

Serwis internetowy Infofarm korzysta z plików cookies (ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej o ich użyciu w tym serwisie zobacz naszą politykę prywatności.

  Korzystając ze strony wyrażam zgodę na użycie ciasteczek.