Wspieranie sprzedaży

 

 

Piękny wystrój apteki, miła obsługa, dobrze wyeksponowany i pełny asortyment oraz dobre ceny. To już dzisiaj nie wystarczy by zatrzymać klienta apteki na dłużej. Oczekuje on czegoś więcej - indywidualnego podejścia, specjalnego traktowania, zrozumienia potrzeb, obniżki ceny, czy dodatkowej nagrody. "Hurtowe" wyjście naprzeciw tym oczekiwaniom jest mało skuteczne, a przede wszystkim kosztowne. Ale można działać precyzyjnie, adresując premie i nagrody dla wyodrębnionych grup klientów i motywować ich do korzystnych zachowań. Można również oddziaływać na personel pierwszego stołu i go wspierać w podejściu oczekiwanym przez klienta. Do tego potrzebne są wyrafinowane, inteligentne narzędzia, które znaleźć można w Infofarm dla sieci aptek.

 

Inteligentne systemy rabatowania


  • Dla wszystkich klientów, dla zdefiniowanej grupy, dla pacjentów spełniających określone kryteria, dla konkretnego pacjenta.


  • Na wszystkie produkty nierefundowane, na produkty kategorii Rx100 lub OTC, na wskazaną listę produktów lub z wyłączeniem określonej listy produktów.


  • Z zabezpieczeniem przed wpadnięciem w zbyt małą lub ujemną marżę.


  • Obowiązujące zawsze, w wybrane dni tygodnia, a nawet w określonych godzinach.


  • Warunkowe, to jest wyzwalane po spełnieniu określonego warunku: wartości transakcji, ilości recept, wieku pacjenta, ilości wizyt w aptece w zadanym okresie, zakupu zdefiniowanego koszyka produktów.

 

Promocje koszykowe

 


  • Premiowanie sprzedaży wiązanej.


  • Premie w formie gratisu, obniżonej ceny lub rabatu na cały koszyk produktów.


  • Promocje koszykowe wielostopniowe.

 

Programy lojalnościowe

 


  • Zarządzanie programem przez centralę.


  • Dowolny algorytm naliczania punktów i katalog nagród.


  • Centralny słownik klientów i kont.


  • Odrębny katalog nagród lub katalog oparty na „normalnym” asortymencie.


  • Pełna ewidencja nagród w aptece z dokumentowaniem wydań.

 

Sugestie sprzedażowe

 


  • Informowanie i zachęcanie do oferowania produktów wiodących w poszczególnych kategoriach.


  • Motywowanie załogi poprzez regularne komunikowanie o punktach premiowych.


  • Centralna obsługa produktów wiodących umożliwiająca szybkie i dynamiczne reagowanie na posunięcia konkurencji i na pojawiające się okazje.

 

Obsługa bonów i wirtualna portmonetka

 


  • Obsługa zewnętrznych bonów typu Sodexco.


  • Obsługa własnych bonów emitowanych na drukarce fiskalnej.


  • Prowadzenie wirtualnej portmonetki dla klienta spersonalizowanego, umożliwiającej gromadzenie środków z tytułu rabatów i płacenie nimi.

 

Zaufali Nam między innymi:

Media społecznościowe

 
 
Copyright © Infofarm

Serwis internetowy Infofarm korzysta z plików cookies (ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej o ich użyciu w tym serwisie zobacz naszą politykę prywatności.

  Korzystając ze strony wyrażam zgodę na użycie ciasteczek.